autopneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Quad pneumatiky
plechové ráfky
Alu ráfky
set ráfky + pneumatiky
Sněhové řetězy
Vyvažování
Huštění
Nástroje a prostředky
Opravy
Baterie
Oleje
Příslušenství
TPMS
Montáž – utažení
Aditiva
Průvodce
Dodání a montáž
Profesionální
Můj účet
Kontakt
Doprava zdarma od 72 h
cena za kus | 3 360 Kč |
Charakteristiky
Značka | Pirelli |
---|---|
Model | Scorpion Rally STR |
Rozměr |
150/60 R17 66H
Upravit tento rozměr
|
Specifičnost | M+S, Zadní |
evropské hodnocení |
C
B
B
72 dB
|
Kategorie |
Trail
|
Hodnocení |
4.0 /5
(108 hodnocení)
|
Popis
Moto pneumatika Pirelli Scorpion Rally STR je vhodná pro silniční motorky, enduro, pro jízdu ON a OFF road. Technologické inovace poskytují trakci, stabilitu při vysoké rychlosti, ovladatelnost na silnici a přilnavost za všech podmínek jízdy. Nová směs, s vysokým obsahem křemíku, nabízí zvýšenou přilnavost na suchých a mokrých površích, větší stabilitu a odolnost proti opotřebení pro delší životnost. Zvýšení šířky a délky obrysu pneumatiky vytváří širší kontaktní plochu pro lepší stabilitu. Bloky jsou delší a širší a podélná vzdálenost mezi každou řadou vzorků byla snížena, aby se zvýšila kontaktní plocha, aniž by byla ohrožena trakce mimo silnici.
108 komentáře od zákazníků
4.0 z 5 hvězdiček
Životnost | 3.5 /5 | |
Vlhká půda | 4.0 /5 | |
Suchá zem | 4.0 /5 | |
Pohodlí | 4.0 /5 | |
Kvalita/Cena | 4.5 /5 | |
Stabilita | 4.5 /5 | |
Hluk | 3.5 /5 | |
Doba ohřevu | 4.0 /5 |
Dovolujeme si vás informovat, že vyplněné názory podléhají procesu schválení. Názory jsou řazeny pouze chronologicky.
- Silnice - normální - 250 km
Při prvním kontaktu s pneumatikou jsem cítil, že předek je trochu méně razantní, pravděpodobně proto, že jsem byl zvyklý na MT 60, pak jsem se snadno přizpůsobil. Mám rád přilnavost, ale abych měl lepší názor, budu muset udělat víc kilometrů.
- Všechny terény - normální - 10000 km
Pneumatika se v TET Albánii skvěle osvědčila. Pneumatika také vynikajícím způsobem zvládá cestu tam a zpět po asfaltových silnicích!!!
- Všechny terény - normální - 1000 km
Skvělé, měl jsem pochybnosti o pneumatikách Michelin, ale neobávám se... opravdu dobře drží. Uvidíme, jak dlouho vydrží, protože guma se zdá být měkká.
- Silnice - normální - 9000 km
Skvělá pneumatika. Dobrá kombinace pro lehký terén a silnici. Jak je u tohoto profilu očekáváno, docela hlučný rolování.
- Všechny terény - Sportovní
Skvělá pneumatika. Bez problémů na silnici, skvělá v dešti (jsem vždy velmi paranoidní ohledně tohoto) a obvykle v pořádku mimo zpevněné cesty. Nejsem do terénní jízdy, neznám 100% terén, ale je to skvělá pneumatika pro všechny, kteří rádi jezdí svou enduro všude. Výkon vzadu 11 tis. km.
- Všechny terény - Sportovní - 7200 km
Tato pneumatika byla dobrá na silnici - dobře se držela a dlouho vydržela. Bridgestone AT41 byl lepší na mokru, ale nevydržel tak dlouho (5000). Tento STR byl velkým zklamáním mimo silnici - přilnavost pro pohyb vpřed byla dobrá, ale boční přilnavost byla hrozná (což dává smysl, když se podíváte na design). Z tohoto důvodu si ho už nekoupím. Zkusím příště Michelin Anakee.
- Silnice - Sportovní - 8000 km
Jsem docela zklamaný. Nic nedělat s pneumatikou samotnou, ale s obsluhou zákazníků Reifen Leader. Nečekal jsem, že mi pošlou pneumatiku, která má již 2 roky !!!!! Jako pravidelný zákazník je to extrémně zklamání.
- Silnice - Sportovní - 12000 km
Výjimečná kilometrová životnost, právě jsem dosáhl 12000 km za dva roky. Skvělá trakce jak na suchém, tak mokrém povrchu, umožňuje vám docela snadno vyjet mimo silnici.
- Silnice - Sportovní - 10000 km
Pneumatika je úžasná. Nastaveno přes noc. Nainstaloval jsem je na naši albánskou jízdu. Řízení je skvělé. S plným zatížením a spolujezdcem (celkem 410 kg) žádný problém. Jen tak. Ale životnost zadní pneumatiky bohužel není tak oslnivá. Po 4900 km jsem už měl lehkou bolest hlavy. Nyní jsem na 6000 km. Stále skvělé na suchu. Jak to vypadá v dešti (nyní), ještě uvidím. Mohu ho jen doporučit. Koupím si ho znovu, Pirelli STR.
- Silnice - Sportovní - 6500 km
Pneumatika má dobrou přilnavost na mokrém asfaltu. Nicméně v suchých podmínkách dosahuje při zrychlování v zatáčkách brzy hranici přilnavosti, takže musí zasáhnout kontrola trakce ve všech jízdních režimech.
Chcete-li vyjádřit svůj názor na Pirelli Scorpion Rally STR, musíte se připojit.