PneumatikyBridgestone jsou vyrobeny v Japonsku a vyznačují se speciálním výrobním procesem, který kombinuje inovativni technologie auznávanou odbornost firmy. Firma Bridgestone byla založena v roce 1931.
Bridgestone byl oceněn mezi lety 2007-2010 pro svoji kvalitu a vybavoval partnery v závodě formule 1. Známé pro svou vysokou výkonnost a vynikající odolnost proti nárazům, pneumatiky Bridgestone jsou mimo jiné použity na vybavení vozidel prestižních značek jako je BMW, Audi, Mercedes, Porsche nebo Ferrari.
Bridgestone je také známý pro vynalezení Runflat, revoluční pneumatiky, která umožňuje jízdu s píchlou pneumatikou.
Prohlédněte si naši širokou škálu modelů Bridgestone a najděte ten, který dokonale vyhovuje vašim potřebám. Užijte si nejlepší ceny na celý náš sortiment!
Technologie SACT od Bridgestone nabízí kombinaci dvou různých složek gumy v designu, který zaručuje zvýšenou odolnost proti opotřebení (za normálních podmínek rovné jízdy) stejně jako nepřekonatelnou přilnavost ramen v zatáčkách. To je pneumatika, kterou očekávali milovníci sportovní jízdy! S opotřebením vyplynulým z vaší jízdy, rameny zaručujícími ideální trakci a středovým běhounem, který posouvá kilometráž ještě dále, je těžké najít lepší poměr cena/kvalita!
Technologie SACT umožňuje středové části běhounu pokrýt větší vzdálenost před opotřebením a prezentovat mnohem lepší přilnavost ramen. Je spojena s podkladovou vrstvou Cap & Base, která vyvíjí zlepšenou tuhost běhounu, což přináší výjimečné výkony v oblasti přilnavosti a tlumení nárazů bez ohledu na počasí.
Složení gumy Silica Rich EX obsahuje více křemíku, což předním pneumatikám poskytuje vylepšený výkon za mokra. Ve spojení s technologií RC Polymer se účinky křemíku násobí a životnost pneumatiky se zvyšuje.
Nová technologie OBF od společnosti Bridgestone přináší maximální tuhost, která optimalizuje tlumení a stabilitu při vysoké rychlosti. Je vhodná jak pro sportovní, tak pro turistickou jízdu. Schválení patentu pro technologii OBF od společnosti Bridgestone je v současné době v procesu.
Bridgestone je dnes jediným výrobcem, který používá technologii HTSPC kombinující pět monofilamentů z oceli tvořících jednovrstvý pás. Vrstva gumy zajišťuje izolaci filamentů, což zaručuje rovnoměrné a lineární napětí vedoucí k maximální tuhosti. Ať je cesta suchá nebo mokrá, pneumatiky využívající technologii HTSPC mají lepší grip a vylepšenou ovladatelnost díky rovnoměrnosti kontaktního tlaku. Monofilamenty jsou chráněny před jakoukoli oxidací a minimalizují hromadění tepla, což umožňuje pravidelnější opotřebení běhounu a zvýšení počtu ujetých kilometrů.
Bridgestone inovuje technologii 3LC s trojvrstvým složením pryže. Dvě vrstvy tvrdého složení se nacházejí uprostřed běhounu, což zaručuje vynikající stabilitu při brzdění a jistotu dosažení významného nájezdu. Měkké složení vybavuje ramena, aby vytvořilo dokonalou přilnavost v zatáčkách pro jakýkoli úhel náporu.
Složení NanoPro-tech™ je bohaté na křemík, jehož distribuce je vylepšena novou technologií míchání. Dokonalé spojení mezi strukturou a tímto složením umožňuje dosáhnout maximální přilnavosti v oblasti kontaktu, aby se zvýšil grip na mokrém povrchu.
Směs Bridgestone s vyšším procentem křemíku přináší zadnímu kole zvýšenou přilnavost na mokré vozovce, pro bezchybnou ovladatelnost.
Technologie Cap&Base spojuje měkkou směs na vrcholu pro nejlepší přilnavost s tvrdší vnitřní směsí, která zaručuje optimální tuhost pneumatiky. Dokonce i při opotřebení běhounu se vnitřní směs nedotýká silnice, takže není možná žádná ztráta přilnavosti.
Další pás ve srovnání s Mono-spirálovým MS-BELT umožňuje sjednotit tlak na celé ploše kontaktu s povrchem. Výsledek: více přilnavosti v zatáčkách a lepší kontrola jízdy.
Technologie 3LC zlepšuje přilnavost pneumatiky na straně ramen a prodlužuje životnost běhounu. Ten je navíc zpevněn podkladovou vrstvou Cap & Base, což přispívá k zvýšení jeho přilnavosti, stejně jako jeho schopnosti tlumit nárazy a nabízí vynikající celkový výkon za jakýchkoli podmínek.
Konstrukce pneumatik u společnosti Bridgestone nyní prochází technologií automatizovaného 3D CTDM. Tento inovativní program využívá dynamické simulace v 3D a bere v úvahu všechny výkonnostní hodnoty pneumatiky. Tak jsou vzory předních pneumatik navrženy tak, aby optimalizovaly stabilitu při vysokých rychlostech a minimalizovaly vibrace. Co se týče vzorů zadních pneumatik, vyšší negativní poměry jim zajišťují ideální přilnavost a požadovanou stabilitu v zatáčkách. Technologie 3D CTDM navrhuje profily pneumatik, které nabízejí maximální efektivitu a větší lehkost v ostrých zatáčkách. Aby byla zachována plynulá jízda bez ohledu na úhly nájezdu, je hledán jednotný tlak na kontaktní plochu, zatímco maximální přilnavost je zaručena optimální boční tuhostí.
Technologie RC Polymer umožňuje směsi pryže dosáhnout rovnoměrného rozložení křemíku. Běhoun pneumatiky získává na pružnosti, což vede k větší kontaktní ploše s povrchem, bez ohledu na teplotu. RC Polymer zavádí snížení tření mezi molekulami směsi, což má za následek snížení odporu při otáčení a tím pádem i spotřebu.