Vyhledávání podle rozměru

Průvodce opravou defektní pneumatiky

Poškozená pneumatika může být opravena za určitých podmínek :

  • Vnitřní struktura musí být zachována. Jízda s prasklou pneumatikou anebo skladování vozidla s prasklými pneumatikami může poškodit její strukturu.
  • Škody jsou na běhounu.. Bočnice pneumatiky musí být neporušená.
  • Průměr díry způsobené cizím tělesem musí být menší než 6 mm. To vylučuje nárazy do chodníku nebo rozříznutí.

Můžete opravit runflat pneumatiky ? Ano, za předpokladu, že pneumatika nejela na plocho ! Jinak Runflat pneumatiky jsou často neopravitelné.

Oprava z vnějšku

Opravy z vnějšku se provádí pomocí knotů. Princip je velmi jednoduchý, oprava je levná a trvá několik minut. Nicméně opravy s knoty nedoporučuje výrobce, protože neexistuje zkouška vnitřní struktury pneumatiky. Oprava je krátkodobá.

Návod :

  1. Vyhledejte díru způsobenou cizím tělesem a použijte šroubovitý průrazník pro přípravu a vyčištění díry.
  2. Zatlačte knot s pomocí průtažného šídla až dosáhne středu. Je třeba knoty pomazat lepidlem kromě případu, kdy již byly předmazané.
  3. Vložte knot v průtažníku do otvoru a nechte jen par centimetrů přesahovat.
  4. Opatrně vyjměte průtažník otáčením knotu uvnitř pneumatiky.
  5. Nyní je třeba zastřihnout přesahující knot.
  6. Pneumatika opravena ! Nafoukněte vaše pneumatiky a kontrolujte, zda neztrácí víc než 0,1 bar za měsíc jako je tomu u pneumatiky v perfektním stavu.

Oprava zevnitř

Vkládání opravných kousků do pneumatik, nazývaných " houby " je metoda nejspolehlivější ale také nejdražší a vyžaduje profesionální vybavení. Je třeba demontovat pneumatiku a pak pokračovat v několika různých postupech. Čištění, kartáčování, vrtání, vulkanizace " houby " a odřezání přebytku

Toto řešení doporučuje výrobce.

To jsou dvě nejčastější metody oprav.


LiveChat
Whatsapp Messenger