Díky technologii "nanodesign 4D" je Euroall Season AS210 od Falken o 10% výkonnější než jeho předchůdce (verze AS200). Časopis AUTOBILD ALLRAD a odborný magazín « Gute Fart » doporučují tuto pneumatiku pro její kvality.
Mini drážka s proměnnou hloubkou.
Zlepšený směrový výkon díky nepřetržité tuhosti profilu a středovému mezipruží.
Optimalizovaná ovladatelnost a brzdění za jakýchkoli povětrnostních podmínek.
Zaručuje rovnoměrné opotřebení.
Vzory ve tvaru V navržené společností Kaizen.
Zlepšený průtok vody díky většímu objemu drážky.
Zaručuje lepší výkon na mokré vozovce a nabízí větší odolnost vůči aquaplaningu.
Vícesměrné lamely.
Umístění lamel umožňuje optimální přizpůsobení, bez ohledu na povětrnostní podmínky.
Optimální trakce na sněhu i na jakémkoli povrchu.
Abyste mohli hodnotit tento produkt, musíte nejprve provést objednávku. Informujeme vás, že názory zanechané na webu jsou předmětem kontrolního procesu. Názory jsou tříděny pouze chronologicky.
Dobrá hodnota za peníze. Velmi rychlé doručení. Tento pneumatik jsem už měl dříve a byl jsem velmi spokojen s cenou, jízdním komfortem a životností.
Jsem velmi spokojen.
Velmi dobré pneumatiky, které dobře znám a doporučuji. Díky zesílení se vyhnete mnoha nepříjemnostem a drží dobře na silnici za jakýchkoli povětrnostních podmínek.
Dobrá pneumatika za všech podmínek. Vysoká životnost, najeto přes 50 000 km s těmito pneumatikami. Dobré chování i na konci životnosti.
Protože jsem měl v minulosti s touto pneumatikou nejlepší zkušenosti, bylo samozřejmé, že si ji znovu vyberu.
Jsme spokojeni s nákupem, vše je v pořádku a nemohu říci, jak dlouho vydrží. S pozdravem.
Dobrá hodnota za peníze
Všechno v pořádku 👍🏻
Objednávka podána v neděli večer, dorazila ve středu ráno. Tomu se dá říkat expresní služba. Pneumatiky bezchybné, jsou velmi dobré, dobře drží na silnici. Na sněhu je zatím netestováno, ale dosud v horku a dešti není co vytknout.
Pneumatiky, které fungují dobře, dobrá přilnavost, suché i mokré, pohodlí, žádný hluk, životnost je ještě třeba vidět, už mám opotřebení na vnějších okrajích s malými odtrženími gumy, je vidět, že to trpí v kruhových objezdech, energická jízda jistě, ale myslím si také, že na úrovni kostry bychom mohli zlepšit vnější okraje, s vědomím, že ve Francii máme stále více kruhových objezdů.