Toyo Proxes T1 Sport je referenční pro amatérské jezdce sportovních vozů. Výborná dopravní stabilita na mokré a suché vozovce. Pozoruhodná stabilita bez ohledu na rychlost.
Abyste mohli hodnotit tento produkt, musíte nejprve provést objednávku. Informujeme vás, že názory zanechané na webu jsou předmětem kontrolního procesu. Názory jsou tříděny pouze chronologicky.
Skvělé pneumatiky. Velmi spokojen....
Pneumatika zakoupena podruhé pouze pro přední nápravu Ford Focus II Mk2. Přilnavost je skvělá na suchém povrchu, snadno udržuje stopu v ostrých zatáčkách. Poslední pneumatika po 20 000 km při tlaku 2,4 baru byla na bocích zcela opotřebována, střed měl stále 20 % použití. Na mokru se chovají velmi dobře, ale nejsou vhodné pro sportovní použití. Doporučeno pokud najezdíte málo kilometrů a jezdíte po mnoha klikatých silnicích.
Miluji tyto pneumatiky, úplně změnily pocit z jízdy ve srovnání s předchozími Avony.
Dříve jsem používal pneumatiky HANKOOK VENTUS a rozdíl byl velmi znatelný, a to zejména když se pneumatiky začaly opotřebovávat. S TOYO po 30 000 km velmi sportovní jízdy není žádný rozdíl v držení stopy, ani na suchu, ani na mokru. Čekám, abych viděl skutečnou životnost, ale pro mě není váhání, až budou opotřebované, nasadím ty samé znovu koupené u centrale pneus.
Doposud je to podle mých preferencí nejlepší pneumatika, kterou jsem si kdy obul. Po 5 000 km jí dávám celkově vysoké hodnocení, protože upřímně vyniká ve všem. Můj hlavní způsob používání je z 80 % silniční. Žiji v oblasti zatáček mezi 40–80 km a o víkendech jezdím také po hlavních a vedlejších silnicích s kouskem dálnice. Obecně jezdím svižně a v zatáčkách od auta často vyžaduji maximum. Dříve jsem měl Continental SportContact 5. Hlavní rozdíl oproti těmto pneumatikám spočívá v tom, že i když se směs před obutím zdá měkká, kostra neuvěřitelně drží tvar, takže v zatáčkách je to, jako bych měl špičkový podvozek. Ve stejných zatáčkách se auto opírá mnohem lépe, je stabilnější, takže průjezd je rychlejší. Přilnavost na suchu je bezchybná, žádné nečekané reakce ani na rozbitém asfaltu a zlepšil se i hluk odvalování. Nejsou prý nejtišší, ale pro mě je zlepšení oproti Continentalům výrazné (a to jsem je neměnil na poslední chvíli). Spotřeba mi klesla o 0,2 l na 100 km (jezdím pořád stejnou trasu). Řízení je velmi přesné a reakce rychlé. Na otevřené silnici či dálnici drží stopu jako přibitá. Nerovnosti pohlcují mnohem lépe než Continentály. Na mokru jsem je vyzkoušel při silném, ale ne přívalovém dešti a jel na hraně. Dokázal jsem udržet stejné rychlé tempo jako na suchu bez podivných reakcí. Tady jsem čekal horší chování, protože dříve jsem často používal Uniroyal, ale nemají jim co závidět. Neříkám, že lze jet naplno, protože riziková situace na mokru nikdy nebude stejná jako na suchu, ale pokud jsem mohl držet stejný rytmus v utažených zatáčkách, aniž by zasáhla kontrola trakce, považuji to za pozitivní. Na mokru ve vysoké rychlosti (nad 150 km/h) jsem je nezkoušel, takže nevím, jak si vzorek poradí s vodními clonami. Výdrž hodnotím čtyřmi hvězdami, protože je ještě brzy na konečný verdikt, ale vzhledem k ceně mám jasno, že u tohoto modelu zůstanu. Myslím, že výkon je mnohem lepší než u dražších prémiových značek ve stejném segmentu. Je však třeba vzít v úvahu auto, které řídím, a jeho hmotnost (více než 1 500 kg); netuším, jak by se chovaly na menších či lehčích vozech. Bylo to poprvé, co jsem obul Toyo, a na mých gumách je uvedeno, že jsou vyrobeny v Japonsku. Myslel jsem, že se vyrábějí v evropské továrně.
Pneumatiky používané na okruhu a pro zábavu. Jsem s nimi velmi spokojený a nepozoruji žádný rozdíl oproti velkým značkám.
velmi dobrý poměr kvality / ceny doporučuji
vynikající pneumatiky pro sportovní a normální jízdu na dešti i na suchu 0 hluku vynikající pneumatika.
velmi dobrá pneumatika
skvělé + -----