Pirelli Cinturato P7 235/40 R18 95W (XL, Seal Inside) byl navržen s cílem výrazně snížit hlučné emise způsobené jízdou , sloučeniny běhounu použité prostřednictvím designu , vše bylo navrženo tak, aby pneumatiky byly ekonomické , praktické a efektivní z hlediska brždění . Během výrobního procesu , Pirelli zcela vyloučil používání olejů s vysokým aromaticity . Ve srovnání se svým předchůdcem, Cinturato P7 235/40 R18 95W (XL, Seal Inside) pneu má nižší valivý odpor o 20 % . To má za následek snížení měrné spotřeby paliva až o 24 % . Ekologická a spolehlivá .
Popis
Pirelli Cinturato P7 235/40 R18 95W (XL, Seal Inside) byl navržen s cílem výrazně snížit hlučné emise způsobené jízdou , sloučeniny běhounu použité prostřednictvím designu , vše bylo navrženo tak, aby pneumatiky byly ekonomické , praktické a efektivní z hlediska brždění . Během výrobního procesu , Pirelli zcela vyloučil používání olejů s vysokým aromaticity . Ve srovnání se svým předchůdcem, Cinturato P7 235/40 R18 95W (XL, Seal Inside) pneu má nižší valivý odpor o 20 % . To má za následek snížení měrné spotřeby paliva až o 24 % . Ekologická a spolehlivá .
Popis
hodnocení
Sněhové řetězy
Montáž
INOVATIVNÍ A VYLEPŠENÝ HYBRIDNÍ MATERIÁL
Pravidelné opotřebení běhounu díky vyváženému rozložení tlaku.
OPTIMALIZOVANÝ DESIGN BĚŽNÉ PLOCHY S SPECIFICKOU SEKVENCÍ KROKŮ
Relaxační a pohodlný zážitek z jízdy.
KOMPAKTNÍ CENTRÁLNÍ BLOKY A ROBUSTNÍ VNĚJŠÍ ZÓNA
Odezva řízení a kontrola v zatáčkách.
ČTYŘI ŠIROKÉ PODÉLNÉ DRÁŽKY
Mimořádná bezpečnost a kontrola v situacích s rizikem aquaplaningu.
Seal Inside™
Pirelli přináší revoluci v jízdě po průrazu tím, že vytváří novou generaci samoopravných pneumatik, které zajišťují bezpečnost a umožňují pokračovat v jízdě i po průrazu, přičemž zachovávají perfektní kontrolu nad vozidlem.
Skutečně, s technologií Seal Inside™, může vozidlo, jehož pneumatika je propíchnuta vnějším objektem, v 85% případů pokračovat v jízdě, protože tlak vzduchu zůstává nezměněn. Tento vývoj tak eliminuje většinu nehodových situací způsobených ztrátou tlaku v prázdné pneumatice.
S pneumatikou Seal Inside™ vás průraz pneumatiky nenechá na holičkách uprostřed ničeho: můžete se vrátit domů a vyměnit pneumatiku nebo se přímo vydat do autoservisu.
Tato technologie Seal Inside™ je použitelná na všech vozidlech v závislosti na rozměrech pneumatiky.
Fáze 1
Vnější objekt, jako je hřebík, je obklopen tmelovou hmotou přítomnou v pneumatice.
Fáze 2
Pokud je objekt vystřelen, tmel postupně vyplňuje díru zanechanou objektem.
Fáze 3
Když je objekt z pneumatiky úplně vytažen, díra je zcela vyplněna a utěsněna, čímž se zabrání jakékoli ztrátě tlaku.
190 komentáře od zákazníků
4.0 z 5 hvězdiček
Spotřeba
3.5 /5
Vlhká půda
4.0 /5
Suchá zem
4.0 /5
Pohodlí
4.0 /5
Kvalita/Cena
4.0 /5
Stabilita
4.0 /5
Hluk
3.5 /5
Životnost
3.5 /5
Spotřeba
3.5 /5
Vlhká půda
4.0 /5
Suchá zem
4.0 /5
Pohodlí
4.0 /5
Kvalita/Cena
4.0 /5
Stabilita
4.0 /5
Hluk
3.5 /5
Životnost
3.5 /5
Hodnocení zákazníků
Dovolujeme si vás informovat, že vyplněné názory podléhají procesu schválení. Názory jsou řazeny pouze chronologicky.
- Dálnice
- normální
- 52000 km
Prima pneumatika, dobrá přilnavost, něco víc opotřebení ve středové části, pravděpodobně byly pneumatiky na určitou dobu příliš tvrdé
- Dálnice
- normální
- 50000 km
Je to náhrada totožná. Drží se dobře u daného kilometru. Dobrý výkon. Spokojen s tímto pneumatikem.
- Silnice
- normální
- 500 km
Dobrá cena / kvalita
- Silnice
- Sportovní
- 108000 km
Pneumatiky Top!! Objednávka a dodání domů Top!! Kvalita cena Top!! Děkujeme
- Silnice
- normální
- 1200 km
Rozumná cena, dobrá pneumatika.
- Město
- Sportovní
- 4000 km
Přijato za 4 dny! PERFEKTNÍ!
- Všechny terény
- ekonomické
- 500 km
Pneumatiky, které původně přišly s autem. Rozhodl jsem se zachovat značku a model. Dosud není co vytknout. Dobrý grip, nízký rolovací odpor.
- Dálnice
- normální
Dobré pneumatiky, přišly už z výroby, doporučuji, jsou lepší než Continental
- Silnice
- ekonomické
Velmi dobré pneumatiky, ale nízký profil způsobuje tvrdou jízdu a je náchylný k poškození našimi silnicemi s nárazy. Musel jsem vyměnit 2 poškozené pneumatiky po 30 000 milích, jinak dobrá životnost.